Summa sidvisningar

fredag 22 september 2017

Höstfredag...

Grått och regnigt.
Trist?
Nej, inte speciellt. 
Bara skönt att kunna stanna inomhus.
Läsa lite, fika, kolla på Netflix eller nåt.
Testa mitt nya kaffe macchiato.


Jag behöver fixa lite här hemma.
Har hela helgen på mig så jag kan ta lite pö om pö.
Jag gör det jag klarar av, resten får som vanligt vänta.

Jag funderar allvarligt på att skaffa en städhjälp.
Storstädning en gång i månaden kanske.
Det är så mycket jag inte kan själv
så det kan nog vara en god idé.
Jag får kolla upp och jämföra kostnader.

Det har varit en riktigt bra vecka på jobbet.
Har faktiskt fått mycket gjort dom tre dagar jag jobbat.
Jag har haft ett bra samtal med min chef.
Jag fick väldigt fin feedback och jag blev otroligt glad.
Det känns jättebra.

Dessutom har vi kommit överens om att kan fortsätta jobba.
Det blir ett nytt anställningsavtal, timanställning, extra vid behov.
Det känns ännu bättre.

Livet är mer än arbete, det är jag medveten om.
Men för mig är livet både arbete och ledighet.

Det är Wallenbergarfredag på Kiosken idag.
Gissa vem som kommer att vara på plats?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar