Summa sidvisningar

söndag 27 augusti 2017

Sista veckan...

En vecka kvar som Semester-Nettan.
Allt har varit till belåtenhet,
utom första helgen med yrsel.
Det hade jag kunnat vara utan.

Långa lata hemmadagar har det varit.
Lite ensamt ibland men helt okej.
Balkongliv i ur och skur, kyla och blåst
men även sköna behagliga dagar.

Jag har hunnit med mycket annat också tycker jag.
Weekend i Sundsvall, 
Hansensfika med Jane och Olle.
Afternoon tea i Forsbacka med Helen och Tomas.
Nägra sköna sittningar på Kiosken,
med Systern ibland men även ensam.

Dessutom en riktig långkryssning till Helsingfors.
Eller rättare sagt två!
Lyx i kvadrat.
God mat, god dryck men mest av allt - avkoppling.

Det var bara tre veckor det.
Jag har ju en vecka kvar.
Inget inplanerat mer än balkongliv.

Matlagning så klart, får ICA-in-i-farstun imorgon.
Jag ska göra många matlådor att frysa in.
Köttbullar, kyckling, falukorv och kotletter 
först och främst men även lite annat.
Det låter mycket men jag har ju hela veckan på mig.
Hinner lata mig också!
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar