Summa sidvisningar

söndag 20 december 2015

Jag räknar ner...

...inte många dagar kvar till jul.
Jag drar iväg på onsdag.
Det blir uppesittarkväll till sjöss.

Kryssningsprogrammet är klart.
Många trevliga evenemang att välja på.
Det ska bli jättekul.
Disney på storbild - vad sägs om det?

Igår var det saltsillsmiddag hos mostern.
Huset fullt.
Prat i kvadrat i flera timmar.
Otroligt nog blev det mat över till två matlådor.

Jag bränner ljus för glatta livet.
Både på balkongen och inomhus.
Det är verkligen varmt och gött härhemma.
En kopp glögg slinker också ned ibland.

Eftersom det är sport på TV hela dagen
så blir det enkel mat som går ganska snabbt att få till.
Lövbiff och pommes frites med aromsmör eller nån sås.

Jag ska försöka hinna med att byta köksgardin också.
Min röda julgardin ska upp.
Bilden är från 2012
Även om jag drar iväg från julfirandet
så ska det vara julfint i fönstret.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar