Summa sidvisningar

tisdag 29 september 2015

Nya ögon...

En del har silikon i läppar och tuttar,
jag har i ögonen.

Igår gjorde jag min andra starroperation.
Ser lite obehagligt ut, men det gick faktiskt bra.
Skönt att ha det gjort.

Lite besvär efteråt som dubbelseende, svid och ömt.
Framförallt en jäkla huvudvärk.
Jag har legat på soffat och vilat i två dagar
och det mesta har faktiskt rättat till sig.

Imorgon är det dags för jobb igen.
Månadsredovisningar, 
det blir ett par hektiska dagar
för att få alla klara.
Sen är det lugnt en månad.

På torsdag ska jag träffa gamla kollegorna från Miroi.
En bubbel- och babbelkväll på Allstar.
Det ser jag jättemycket fram emot.
Det här är från förra gången på Kalles i Gävle.
Alla kan tyvärr inte komma med den här gången.

I söndags var syster och jag bjudna på Kanalkioskens
förhandspremiär av stenugnsbakade pizzor.
Så makalöst goda. små, frasiga och fräscha.
Premiär fredag 2 oktober.
Rekommenderas!

Jag har lite annat att se fram emot också.
70-årsuppvaktning på lördag.
En 25-åring och en 20-åring är det också i oktober.

Sen väntar en lyxkryss med Cinderella igen.
Ratarataraaa...
I really love my life!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar