Summa sidvisningar

fredag 13 februari 2015

Min nya tillvaro...

Nu är jag inskriven på Arbetsförmedlingen.
Med allt vad det innebär.

Nu är min prioritet att schemalägga mina vardagar.
Jobbsök, matlagning och andra aktiviteter.
Annars blir det varken hackat eller malet.

Förra veckan hade jag min sista riktiga AW
tillsammans med några kollegor.
Vi var på Allstar, det var riktigt trevligt.
En massa drinkar blev jag bjuden på.
Det fick bli avslutningen på Miroi-tiden.

Min Helsingforsresa var själva avstampet
för min nya tillvaro.
En riktigt skön och avkopplande resa.
Två dagar av lite lyx.

Några inköp gjorde jag också
Ännu mera lyx!
Bra att ha när det ska firas nåt.
Lite annat smått och gott hittade jag också.
Nu kan det bli både Kaffe Karlsson och Dry Martini.

Apropå fira - det är faktiskt hela 4 år sedan
som jag flyttade in här på Barrsätragatan.
Min mysiga lägenhet med vardagsrummet i köket
eller tvärt om, vilket man vill.
Det känns som mycket längre sen
samtidigt som nyss.

Här trivs vi KattFröken och jag!
Det kan faktiskt bli champagnefrukost imorgon.
Varför inte?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar