Summa sidvisningar

onsdag 28 januari 2015

Det drar ihop sig...

...sjunger på sista versen.
Den sista arbetsdagen närmar sig.
Det är inte så mycket jag får och kan göra i det här skedet
men jag håller iaf på att rodda ett öppet hus.
Nästa vecka ska vi visa upp de nya fina lokalerna.


Det blir det sista jag gör på Miroi.


Dags för sista AW-kvällen med gänget nästa torsdag
Åtminstone som kollega.
Förhoppningsvis blir det flera sittningar,
jag är ju aldrig omöjlig.
Bara ibland!


Den här gången blir sittningen på Allstar.
Käk, pilsner, skratt och kanske lite sport.


Det har varit många fester och AW med jobbet.
Alltid lika generöst.
Han kan konsten att fixa fester den gode Uffe..


Vissa fester suddigare än andra...


Helsingforskryssningen får bli ett symboliskt avslut på Miroi-eran
och ett avstamp för mitt nya liv.
Det ska bli riktigt spännande att se vad som händer.
Förväntansfull.


Jag känner mig faktiskt som en god vän kallade mig häromdagen.
"Fina, fräcka, fantastiska,fabulösa Nettan"
Tack för det Elisa!



1 kommentar: