Summa sidvisningar

söndag 1 december 2013

Första advent...

Snart är den här första adventhelgen slut.
Lite soffhäng, sport på TV, mycket  ljus och lite matlagning.
En helg som varit precis som jag vill ha den.
 
Privilegiet att göra som jag vill.
Ingen som lägger sig i, ingen som har synpunkter.
Göra som jag vill, när jag vill och OM jag vill.
Det har jag förmodligen sagt förr,
kan inte nog poängtera det .
 
Mina julköttbullar är klara och ligger i frysen.
Tack och lov annars skulle dom varit slut vid det här laget.
Så goda var dom!

Gardinbytet skjuter jag upp.
Jag behöver hjälp att tvätta köksfönstret,
klarar tyvärr inte det själv.
Kanske Victor eller Cinen kan hjälpa mig med det.
Det löser sig!
Så här ska det i alla fall se ut när det är klart.

Nu ska jag bara softa i soffan tills det är dags för sängen.
Lite kvällsfika går nog i också...
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar