Summa sidvisningar

onsdag 14 november 2012

Fullmatade veckor...

Veckorna går tokfort!
 
Dagarna är späckade hela tiden.
Gruppträffar, enskilda samtal och nya kartläggningssamtal.
Fullt upp kan man lugnt säga.
Dokumentationerna växer och läggs på hög.
Dom får tas när jag hinner.
Jag ska inte jobba över.
Jag ska inte jobba hemma på kvällar och helger!
Så det så...
 
Det är tur att helgerna kommer tätt när veckorna går fort.
Tyvärr går helgen lika fort.
 
Den här helgen hade jag storfrämmande.
Liza, Tage, Catharina och Calle.
Victor och jag bjöd på trerätters.
Bubbel, rödvin, likör och grogg!
Massor av prat och skratt.
 
Helgen som kommer blir lugn!
Inget inplanerat.
Bara en sittning på fredag eftermiddag.
 
Jag tror att Mimma och Lois är på...
En matbit och en bira innan det är sofftjänstgöring!
 
Nästnästa helg däremot kommer Stefan och Vivan.
Soppkväll blir det då.
Vi har en hel del att prata om säkert, så sällan som vi ses.
 
Nu ska jag röja lite i köket.
Plocka ur diskmaskinen och fylla på ny disk!
Sen är det lite TV.
Hoppas jag hinner lägga mig i sängen innan jag somnar.
Men förmodligen inte...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar