Summa sidvisningar

söndag 9 september 2012

Sommarsäsongen stängs snart...

Snart börjar det bli dags att stänga sommarsalongen.
Men inte riktigt än.
Jag tänker utnyttja min balkong så länge det bara går.
Kura med ljus och kvällsmys.
Det finns ju koftor, ponchos och filtar.
 
Sju veckor har gått sen jag hade semester.
Det känns som en evighet sen.
Jag har hunnit med en hel del under dom veckorna.
 
Jag har tillbringat en lördagskväll hos Liza och Tage i Svibacka.
Så roligt att träffa Lizas syster Catharina igen efter många år.
Mat, dryck och gamla minnen.
Mycket sen kväll på altanen.
Övernattning och Tage skjutsade mig till Vikingbussen.
 
En lyxkryssning med Cinderella.
Såklart!!!
Höstens första stormvindar härjade som värst vid frukost.
Vågorna gick höga utanför matsalsfönstret.
 
Igår kväll hos Eva och Håkan.
Ett vackert dukat bord, god mat med tillbehör.
Mycket prat blandat med skratt.
 
Nu ska jag planera in några höstkvällar och bjuda tillbaka.
Det får bli Halv åtta hos mig igen.
 
Jag är så glad över att ha mina vänner, gamla som nya.
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar