Summa sidvisningar

söndag 12 juni 2011

Händelserik vecka...

Ja det har verkligen varit händelserikt.
***
Det började redan förra fredan när Jimmie skulle på studentbal.
Stilig kille!
Smoking, väst och fluga.
Cigarrer i bröstfickan.
En Smirnoff Ice i näven.
Grabben har blivit vuxen tror jag...
***
Vi firade Alinas 30-årsdag på lördagen.

Långbord i Promerundan.

Smörgåstårtor, öl och vin.

Vi flyttade in och festen fortsatte.

Jättetrevligt.

***
Dagen efter var det dags för mig att packa väskan.
Kryssningsdags med Cinderella!
Lyxhytt!!!
Hade en otroligt skön resa.
God mat och gott att dricka!
***
Några dagars jobbande, mestadels på egen hand.
Annica hade semester i tre dagar.
***
Sen var det dags för den stora studentdagen.
Tyvärr fick jag inte möjlighet att ta emot Jimmie på Centralstationen eftersom jag var kallad till personalmöte.
Ganska onödigt tycker jag.
Jag var med på mötet ca 20 minuter...
***

Jimmie, färdig för vuxenlivet.

***

Studentmottagning i trädgården för hela släkten!

Jättetrevligt.

***

Sent på fredagseftermiddagen fick jag ett glädjande

besked från chefen.

Upphandlingen klar.

Dags att börja jobba på riktigt.

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar