Summa sidvisningar

måndag 14 mars 2011

Ny vecka...

Tillbaka till jobbet efter en skön helg.
@@@
Fått en hel del gjort idag. Klart med listor efter avisering. Skrivit tre slutdokumentationer. Bara sex st kvar.
@@@
Haft besök av nygamla chefen. Lovande information om framtiden. Känns riktigt bra.
@@@
Mitt kontorsfönster.
@@@
Köpt nya dukar till köksbordet. Köpt hållare till gardinstången i sovrummet. Det som fattades när jag fått väggbeslag uppsatt. Nu sitter gardinerna som dom ska!
@@@
Ska flytta om i skåp och lådor. Utnyttja stora skåpet i badrummet till annat än handdukar mm. Har ju fått en ställning med fem trådbackar i sovrumsgarderoben. Två trådbackar i hallgarderoben. Där kan jag ha handdukar, gardiner, dukar och sängkläder.
@@@
Jag kan ha skåpet i badrummet till uppläggningsfat, gratängformar, sånt som jag inte använder vardagligen. Så får jag bättre ordning i köksskåp och lådor. Det blir perfekt det...
@@@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar