Summa sidvisningar

söndag 13 mars 2011

Min söndag...

Den här dagen ska jag ta vara på!
Veckan som gått har varit fylld av människor.
Gäster i fredags och gäster igår.
Idag är det min dag.
@@@
Jag ska just inte göra nåt särskilt alls.
Äta en god frukost.
Laga en god middag.
Njuta av dagen.
@@@
Det börjar våras ute.
Solen och vinden tar på
den gamla packade snön och på isen
och på vinterhumöret.
@@@
Jag längtar till blåsippor, vitsippor
och musöron på björkarna.
@@@
Det dröjer nog inte så länge.
Men vem har bråttom?
Inte jag!
@@@

2 kommentarer:

  1. Härligt att våren kommer nu och jag hoppas att det går fort! Nu vill man bort med vinterkläder och annat skit som hör vintern till!!! Önskar dig en skön och kravlös söndag Nettan! I dag är en sådan där dag när man bara tar det som det kommer=) Tycker det är kul att läsa din blogg, kollar ofta in om det är något nytt i etern. Kram Pia

    SvaraRadera