Summa sidvisningar

tisdag 15 februari 2011

Äntligen på plats...

Här bor jag nu!
Nu är jag installerad på Barrsätragatan 32
Mat-
och sovplats

Hade inte klarat flytten utan hjälp. Son, sonhustru, syster och svåger, Jimmie, Jane och hennes kompis såg till att allting fungerade.

Nu har jag bott här några dagar och känner att jag kommer att trivas. Kattfröken har också funnit sig tillrätta och hittat några favoritplatser.

Det kommer att ta ett tag innan allt har hittat sin rätta plats. Ska känna in innan jag sätter upp tavlor och andra väggprydnader. Gardin i köksfönstret klart, men i sovrummet fattas det, förmodligen blir det rullgardiner.

Det får ta den tid det tar. Jag har inte bråttom.

1 kommentar:

  1. Superfint Nettan. Skönt att höra att kattfröken funnit sig till rätta. Det får ta den tid det tar innan man får allt på rätt plats. Det är som du säger, man måste känna sig för. En stor eloge till de som hjälpt dig med flytten. Nu ska ni ha det så bra, du och kattfröken i den nya bostaden. Hälsningar Kicki Ellner.

    SvaraRadera