Summa sidvisningar

onsdag 9 december 2009

Riva, riva och åter riva...

Oj va det kliar på mig, nästan vareviga kväll. Jag river tills jag blöder. Jag river på armar, ben och fötter. Ju mer jag river desto mer kliar det. Det kliar liksom innanför skinnet... Det gör mig smått galen. Det slutar ofta med att jag måste blöta en "skottesvamp" och riva med gröna sidan för att det ska sluta. Jag tror att det är en biverkning av min blodtrycksmedicin, jag har förresten har bytt sort tre gånger på grund av andra biverkningar, torrhosta, svullna ben och tunga ben... Ska kolla blodtrycket och ringa doktorn!
För första gången på flera år ser jag framemot juldagarna. Julafton hos Tomas o Helén, ska bli trevligt och mysigt som vanligt. Juldagen brukar vara min egen, precis som mammas, bara ta det lugnt. Annandagen, äta och dricka gott hos Ulla o Janne, precis som midsommarhelgen. Mat och dryck i långa banor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar