Summa sidvisningar

tisdag 29 december 2009

Ett innehållrikt år snart till ända...

Det har hänt mycket på 1,5 år! Jag har varit sjukskriven 2008-09 - 2009-01. Slutat röka, högt blodtryck och en massa annat. Det var en välbehövlig timeout med hjälp av kurator.
Turbulens på gamla jobbet som slutade i varsel, uppsägningar och konkurs. Tack och lov fick jag nytt jobb innan jag hann bli uppsagd. Det var ingen rolig tid.
Nu har jag jobbat drygt 6 månader på nya jobbet och det känns fortfarande bra. Jag slipper åka buss till Gävle, jag kan gå till jobbet nu. Härligt och jag sparar 800 spänn i månaden!
Snart är det nyårsafton! Jag ska fira med Ulla o Janne som vanligt. God mat, bubbel och raketer på Torget. Janne skjuter upp en jäkla massa hundralappar varje årGott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar