Summa sidvisningar

torsdag 15 december 2016

Sista versen...

Året sjunger på sista versen.
Bara en vecka kvar till jul
och två till nyår.
 
Det är två tredagarsveckor kvar att jobba i år.
 
Fredag 23 har jag semester.
Då är väskan packad och jag
åker till Mariehamn och firar min jul.
Så här glad var jag förra året
 
Förra årets julkryssning var fantastisk.
Undrar om jag får lika trevligt bordssällskap i år igen?
Man ska ju kampera ihop två kvällar så
det vill till att det "klickar" med sällskapet.
 
Idag har det varit en jävla dag.
Har inte kunnat jobba pga en djävulsk huvudvärk.
Skallen i två delar!!!
Det var flera år sen jag hade så ont i skallen.
Jag var tvungen att kolla om jag fått en stroke.
Men inga tecken på det.
Jag har lite ont i nacken och det är förmodligen
därifrån det kommer.
Tack och lov har det börja avta!
 
Nu väntar en pensionärshelg.
Inte göra nåt särskilt alls.
Kanske börja fundera på min årskrönika...
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar