Summa sidvisningar

onsdag 27 maj 2015

Vårtrött eller uttråkad...

Oavsett vilket så behöver jag piggas upp lite.
Det är alltför långt till midsommar och 
Helsingforskryssningen.
Så vad gör man då?
Jo man bokar en hotellweekend i Sundsvall.

Elite Hotell Knaust får äran att få mig som gäst igen.
Jag var där för lite drygt tre år sen,
då lovade jag att det inte var sista gången.

Efter incheckning har jag några timmar på stan.
Jag ska inte göra nåt särskilt, bara förgylla tiden för mig själv.
Strosa runt, äta lunch och ett glas vin nånstans.
Möjligen lite shopping - hör och häpna!

Jag tänker äta på Bishop Arms på kvällen,
Det är nog bäst att ringa och boka bord i förväg.

Igår var jag till Kalles i Gävle och träffade mina gamla kollegor.
Det var så kul att träffas och jäklar vad jag saknat dom.
Nu hoppas jag att det inte dröjer så länge till nästa träff.
Kan kanske bli i Sandviken då, vem vet?

Nu är det dags att koja.
Lite Quiskampen innan jag somnar.
MissNetsky rules - njae inte över alla då förstås...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar