Summa sidvisningar

lördag 12 januari 2013

Årets sista dag...

Idag är en märkvärdig dag.
Sista dagen som 61-åring.
 
 
Imorgon börjar nästa tideräkning.
Då hoppas jag att det nya börjar som det här året slutar.
Med ett så gott som smärtfritt knä.
Törs knappt tro det är sant.
Halleluja!
 
Mitt nya år ska präglas av lust och glädje.
Glädje över nära och kära.
Glädje över arbete.
Framförallt lust och glädje för min egen skull.
 
Jag hoppas året ska innehålla många resor.
Resor över Östersjön.
 
 
Främst med mitt eget fartyg Cinderella,
 men kanske även också en tripp till Tallin i vår.
Nån tågresa med hotellövernattning, till Stockholm kanske.
En tur till Beijing ligger med i planeringen.
Om inte detta år, så nästa!
 
 
Jag ska fira in mitt nya år med några droppar dyr champagne.
Näe, jag menar många droppar och jag ska slicka i mig varje droppe.
Det om något är väl lust.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar