Summa sidvisningar

tisdag 10 maj 2011

Älskar min balkong...

Jag har flyttat ut.
***
När jag kom hem från jobbet igår kväll, blev det fika och en bok.
Jag grillade lite kvällsmat.
Satt ute en stund senare med boken.
***
Imorse åt jag frukost på balkongen.
Smaskigt värre.
Lagom temperatur för mig.
Inte för varmt och inte för kyligt.
***
Ikväll blev det kaffe och bok igen sen jag kommit från jobbet.
Ingen grillning idag, men kvällsmackan och teet satt fint.
Och så boken förstås!
***
Nu är det snart dags för ESC.

Det har tjatats om att Danmarks bidrag var ett plagiat av Johnssons nån låt.

Hur är det inte då med svenska bidraget?

Är inte det ett plagiat så vet inte jag! Jag påstår det i alla fall.

Tralla med i Popular, refrängen i Lili & Sussis gamla Oh mama...
Men det vet ju inte europajuryn...
Vi får väl se hur det går för Svedala om en stund...
***
***
Vad jag läser för bok?
Jo, gamla hederliga Traceys hämnd...
***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar