Summa sidvisningar

måndag 20 september 2010

Ett stort beslut är fattat!

Idag har jag fattat ett stort beslut. Jag har tackat nej till GBP-operation!! Har funderat sååå mycket fram och tillbaka. Hur jag än tänkt har jag kommit till samma slutsats.
Nej tack!
Jag hade ett mycket givande samtal med dr Joakim. Fick mycket feedback av honom och det kändes mycket bra.
*** **
Hotell Ibis i Sundsvall, ett mycket trevligt hotell. Mysigt litet rum, dock något hård säng. Restaurangen intill, Jop´s, var en tiopoängare. En Dry martini och en god middag satt som en smäck.
Kaffe i loungen som avslutning på middagen!
*** **
Nu börjar det bli dags för en ny utflykt. En kryssning? Cinderella? En hotellvistelse? Uppsala står på tur tror jag. Får fundera lite!
***
**
Förresten...
Fredag 25 september är en stor dag i mitt liv. Då har jag varit helt rökfri i 2 år. Det är värt att fira. Dock inte med ett bloss...
*** **

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar