Summa sidvisningar

onsdag 6 januari 2010

Kyla vs. värme...

Kan ni tänka er, jag som inte gillar värme och solsemester. Jag har suttit och kollat på charterresa till Turkiet. Knappt jag fattar det själv.
Det måste bero på kylan utanför. Just nu står termometern på -23,4.
I vilket fall som helst så har jag svårt att greppa det här med bokning av resa.
Priserna som står är per person, sen när man fyller i 1 person, får man upp att det gäller för minst 2 personer. Kan det stämma verkligen?
I så fall är det väl diskriminering!?
Jag skulle vilja åka till Side, Can Garden, där Tomas och Helén var förra året.

Visst ser det mysigt ut?

Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att åka dit!

Vi får väl se! Jag hinner ångra mig många gånger om.

Det slutar väl med en Cinderellakryssning som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar